dinsdag 3 maart 2015

BLOKKEN FOR KIDS

Ik kreeg de vraag of ik wou meedoen aan het televisieprogramma 'Blokken'. Dat wou ik wel eens proberen. Ik schreef me in voor de preselecties. Toen moest ik naar het Videohouse in Koekelberg. Daar heb ik een schriftelijke quiz gekregen met 20 vragen. Daarna hebben ze de namen afgeroepen van de kinderen die mochten blijven voor een kort gesprek. Na dit gesprek was het afwachten of ze mij opnieuw zouden contacteren. Dat is dus gebeurd! Nu mag ik op zondag 15 maart naar de studio van Blokken. De aflevering wordt uitgezonden tijdens de paasvakantie. Welke datum precies weten we nog niet. Zeker kijken dus!  Mattijn 

3 opmerkingen:

  1. leuk dat je mee mag doen met blokken
    Marie groep 3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

      Verwijderen